تبلیغات
درمان چاقی و لاغری - یک تکنیک لاغری بدون نیاز به ورزش و رژیم غذایی
 
درمان چاقی و لاغری
بیا داخل چاق یا لاغر بر میگردی
رژیم و ورزش جای خود را در کم کردن وزن دارند ، ولی یک سلاح مخفی برای کم کردن وزن بدون تلاش زیادی داشتن خواب کافی است . در قسمت ادامه مطلب به تاثیری که این امر در باریک شدن کمرتان دارد می پردازد ..............
۱ . خواب کافی به شما کمک می کند که کمتر غذا بخورید .
خواب روی سطح هورمون تنظیم کننده ی گرسنگی یعنی لپتین و گرلین تاثیر می گذارد . هورمون لپتین به بدن کمک می کند تا متوجه شود که به سطح سیری رسیده و هورمون گرلین سبب تحریک اشتها می شود .نداشتن خواب کافی سطح هورمون لپتین را کاهش می دهد و باعث افزایش سطح هورمون گرلین می شود ، این امر سبب پرخوری می شود . تحقیقات اخیر نشان می دهد که زنانی که خواب کافی ندارند به طور متوسط ۳۰۰ کالری بیشتر از زنانی که خواب کافی دارند کالری وارد بدن خود می کنند .

۲ . خواب کافی چربی شکم را کاهش می دهد .
استرس و اضطراب سهم عمده ای را در چربی شکم دارند . داشتن خواب کافی یک راه برای از بین بردن استرس و اضطراب است .

۳ . خواب کافی ممکن است باعث سرکوب ژن های چاقی می شود .
مطالعات اخیر نشان می دهد که زنانی که بین ۷ تا ۹ ساعت می خوابند وزن کمتری نسبت به زنانی که بدخواب هستن دارند . محققان بر این باورند که کسانی که کمتر از ۷ ساعت ( و جالب توجه این که بیشتر از ۹ ساعت ) در شب می خوابند بیشتر تحت تاثیر زمینه های ژنتیکی برای اضافه وزن و چاق شدن قرار می گیرند .

۴ . خواب کافی به شما انرژی می دهد .
اگر شما استراحت کافی در طول شب داشته باشید ، انرژی بیشتری در روز برای انجام کارهای روزانه خواهید داشت . و از آن جایی که انجام فعالیت به خواب بهتر شما کمک می کند ، بازسازی عادات خواب خود می تواند آغاز یک چرخه مفید در زندگیتان شود




نوع مطلب : چاقی و لاغری، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.


آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :